Wakacyjny odpoczynek nad Bałtykiem – pożycz kamper

Po ciężkim czasie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów postanowiłam pojechać w czasie wakacji na zasłużony odpoczynek. Finanse nie pozwoliły mi na wybór wycieczki zagranicznej, poza tym zawsze wolałam naszą przejrzystą śliczną Polskę. Jako że wczasy oraz lato zdecydowałam się na polskie morze.

Jedni sugerują, iż jest to miejsce już przereklamowane, jakkolwiek ja zawsze wracam tam z wielkim sentymentem – głównie, iż dziś mamy możliwości przyczepa kempingowa. Pojechałam tam wraz ze swoim chłopakiem. Zawsze w czasie takich wyjazdów chcemy się czegoś dowiedzieć i zapoznać dużo interesujących miejsc.

Mamy w sobie coś z antropologów widocznie. Z tego powodu wybraliśmy, prawdopodobnie dzisiaj dość legendarną, gminę Rewal. Mieliśmy spis najciekawszych miejsc, jakie powinniśmy zwiedzić. Po przyjeździe pierwszy dzień wypoczywaliśmy na plaży. To stworzona przez nas tradycja. Drugi dzień to ten czas, kiedy tak właściwie z zapałem wyruszamy w teren. Na pierwszy plan postanowiliśmy ujrzeć słynną latarnię morską w Niechorzu. Kiedy tak właściwie weszliśmy na sam szczyt nie zdołaliśmy przestać podziwiać widoków! Śliczne miejsce oraz przyciągająca okolica.